U reklamy je to tak, že když vás nechytne první tři sekundy, budete ji ignorovat, nebo si ji prostě vypnete. Pokud na vás vyskočila někde na webu, křížek jí většinou pošle tam kam patří. Dnešní reklama na Ray Ban je jiná. Čím?
Pokud vás reklama chytne, a zajímá vás, co z té reklamy na jejím konci “vyleze”, je to určitě správný krok k úspěšné reklamě. Dnešní reklama na Ray Ban je zvláštní, už od začátku totiž tušíte, kam ta reklama míří a hned vám dojde, že jediné, čemu na stole budete moci věřit, budou právě ležící brýle Ray Ban.
Reklamní agentuře Agency4e7 se tato reklama velmi povedla. Tajemnou iluzi dokresluje skvělá skladba Brusspup – Soul Switch. Jediné co jsem na konci této reklamy postrádal, byl nějaký silný headline, něco jako Skvělá optická iluze. Musím říct, že si tato reklama rozhodně zaslouží dnešní zastavení v rubrice reklamy. Jak se vám líbí? like=líbila 🙂
–Tablet–