Předem tohoto článku chci upozornit, že na těchto stránkách najdete také snadné úpravy fotografií, různé efekty, retuše a jiné triky pro Adobe Photoshop a najdete je zde.
Vybral jsem několik reklam, starší i novější, o kterých si myslím, že jsou na první pohled něčím zajímavé. Upoutaly mojí pozornost nejdříve po vizuální stránce a skvěle se propojily s jednoduchým a jasným textem, který mi celkem rychle sdělil, o co v reklamě běží. Nemám moc rád reklamy, na které koukám delší dobu a hned mě nenapadne, na co ta reklama vlastně je.
Nejhorší je asi situace, kdy mě napadnou hned dvě, až tři značky/produkty, na které by nějaká reklama mohla být. Nakonec se z takové reklamy nečekaně vyklube čtvrtá značka, nějaká úplně jiná, která mě vůbec nenapadla. To je samozřejmě špatně. Když není reklama dostatečně rychlá na pochopení, může to být jenom na škodu.
Info:
Agentura: Farenheit DDB Peru, Award: 2 Bronze Lions 3D/CGI: 3D print, art direction,
concept art. 3D-CGI generation, rendering and integration, compositing and retouching.
Klient: Dukto Drain Opener, Campaign: “Let Them Run Free”
Info:
Agentura: Serviceplan, Munich, Germany, Kreativní ředitel: Matthias Harbeck, Alex Schill
Art Director: Andereas Balog, Marijo Sanje, Copywriter: Nicolas Becker, Lorenz Langgartner, Grafik: Fabian Halder
Info:
Agentura: Ogilvy, Klient: Ford, Země: Italy, Kategorie: Automotive
Info:
Advertising Agency: 303 Group Pty Ltd, Sydney, Australia, Executive Creative Director: Julian Watt,
Art Director: Derrick Kim, Photographer: Adrian Lander, Retoucher: Cream studio, Copywriter: Nick Levey,
Account manager: Jon mckie, Producer: Lucy Trengrove
Info:
Advertising Agency: DDB Tribal Berlin, Germany, Chief Creative Officer:: Eric Schoeffler,
Creative Directors / Copywriters: Maged Nassar, Ali Ali, Illustrator: The Operators,
Account Supervisor: Susanne Plümecke, Account Manager: Catrin Schmid, Art Buyer: Susanne Kreft
Info:
Advertising Agency:Tbwa\Istanbul, Turkey, Executive Creative Director:Ilkay Gurpinar,
Creative Director:Volkan Karakasoglu, Copywriter:Volkan Yanik, Art Director:Can Pehlivanoglu, Orkun Onal,
Account Manager:Burcu Ozdemir, Account Supervisor:Ayse Senunver
Advertisers Supervisor:Ozge Kocoglu, Illustrator:Orkun Onal, Light House Visiual Effects
Info:
Client: LifeProof, Creative Director: David Oldfield, Photographer: Justin L’Heureux,
Photograph Production: Verity Hoskins, Communications Manager: Katja Zimmermann, Production Studio: Ars Thanea,
Executive Creative Director: Peter Jaworowski, Producer: Marcin Molski, Art Director: Karol Klonowski
Info:
CLIENT: ASICS, AGENCY: VITRO, AD: RYAN SMITH, PHOTOGRAPHY (SHOE): Matthew Torres,
CGI: Stuart Rowbottom & Mike Campau
POST PRODUCTION: Mike Campau, http://www.lamarathon.com/
Info:
Advertising Agency: La Mesa, Santiago, Chile, Executive Creative Director: Sebastián Katz,
Creative Director: Sebastián Katz, Art Directors: Jorge Llewellyn, Cristian Toffolo, Copywriter: Cristián Zarzar
Info:
Advertising Agency: Y&R, İstanbul / Team Red, Turkey, Creative Director: Ergin Köylüceli,
Head of art: Ahmet Ozan Çelebi, Illustrator: Kerem Çakmak / F/2.8 Photo Studio
Info:
Advertising Agency: Saatchi&Saatchi Simko, Geneva, Switzerland, Creative Director: Olivier Girard,
Art Director: Nicolas Poulain, Copywriter: Jean-Michel Larsen, Body painter: Guido Daniele
keywords:
reklamy na internetu, rychlá reklama, test rychlosti reklam, zahraniční reklamy, nejlepší reklamy ze zahranici, reklamy sveta, nejlepsi tistena reklama